Kezelőpult
Üzenetek
Fontos, hogy a megfelelő kérdéseket tedd fel, mielőtt alkalmazol egy szakembert a projektedhez. Itt kínálunk néhány fontos tippet, amik a segítségedre lesznek, hogy a megfelelő döntést hozd meg.

Kutass

  • Tervezd meg  Fontold meg, hogy milyen dizájnt és anyagokat szeretnél. Minél több részletet tudsz közölni a szakemberrel, annál jobb és pontosabb lesz az árajánlat és a végső termék.
  • Nézd meg a szakember árajánlatát és StarOfService profilját  Hasonlítsd össze az árakat, tapasztalatot és a korábbi munkákat, hogy rájöjj, ki neked a legszimpatikusabb. Nézd meg a szakemberek profiljait a StarOfService-en, hogy láthasd a képeket a korábbi munkákról, az értékeléseket és a szakmai információt, hogy a legjobb döntést hozhasd meg.
  • Tegyél fel kérdéseket  A StarOfService segítségével könnyedén kommunikálhatsz szakemberekkel, használhatod az ajánlatkérő formulánkat és a biztonságos üzenetküldő rendszerünket. Nyugodtan tegyél fel minden szükséges kérdést a szakembernek. Nagyon hasznos lehet, ha arról érdeklődsz, hogy csinált-e már hasonló munkát korábban, ha megnézed a korábbi ügyfelei értékeléseit, hogy engedélyköteles-e a munka, amit végeztetni akarsz, vagy hogy tervezi-e a vállalkozó a munka egy részét alvállalkozónak kiadni.
  • Ellenőrizd a szakember licenszét és biztosítását.  Bizonyos projektek tartalmazhatnak engedélyhez kötött és biztosítással járó részeket, nézd meg arra vonatkozó bejegyzéseinket, hogy hogyan lehet egy szakember engedélyét hitelesíttetni és megtalálni, hogy melyik biztosítás lesz a legjobb a terveidnek.

Nézd meg a szakember StarOfService profilját.

  • Áttekintés  Használd a szakember profilját, hogy további részleteket tudhass meg, amik esetleg nem szerepelnek az árajánlatban , például munkaévek, StarOfService-en szerzett munkák és hogy hány alkalmazottja van.
  • Az értékelések számítanak.  Az értékelések hasznos információt adhatnak egy szakember pontosságáról, technikai képzettségéről, képesítéséről és a munkája minőségéről. A visszaigazolt értékelések olyan visszajelzések, amiket azok az ügyfelek adnak, akik korábban foglalkoztatták a szakembert a StarOfService-en keresztül, a nem visszaigazoltak pedig az oldalon kívülről érkező ügyfelektől jönnek. Az értékelésekre adott válaszok alapján azt is láthatod, hogy hogyan kezelik ügyfeleiket a szakemberek.
  • A képek 1,000 szónál is többet mondanak.  Közhely, de igaz. A szakemberek posztolhatnak képeket és videokat a korábbi munkájukról. Keress példákat a szakember korábbi, hasonló munkái között. Ha nem látsz képeket, akkor nyugodtan kérjél magától a szakembertől.
  • Bizonyítványok hitelesítése.  A Bizonyítványok szekcióban sok, a szakember tapasztalataira utaló információt találsz a StarOfService-en. A profil jelvények (Arany, Ezüst, Bronz) jelzik, hogy milyen értéket képvisel a profil, a Top Pro jelvények azt jelzik, hogy az elmúlt évben az ügyfelek elismerték a szakember munkáját. Továbbá láthatsz Ellenőrzött háttér jelvényt is (hivatalosan ellenőrzött háttérre utal), vagy Licensz jelvényt is láthatsz, ami azt jelenti, hogy egy nyilvános adatbázisban mi magunk is ellenőriztük a szakember képesítéseit.

Írd le a részleteket (és tartsd meg a másolatot)

  • Adj minél több információt.  Bizonyosodj meg róla, hogy a különleges projekt részleteket is megadod, így csak olyan szakembertől kapsz árajánlatot, akik képesek az igényeidnek megfelelően dolgozni.
  • Tisztázd az elvárásaid.  Ha egy bizonyos stílus után érdeklődsz, egy dizájn vagy technika érdekel, akkor arról küldjél képet és csatold a projekt részletekhez is. Továbbá bármikor elérheted a szakembert, ha a részleteket akarsz vele megbeszélni, akár telefonon. Amikor felvettél egy szakembert, nagyon fontos, hogy megállapodjatok a fizetés módjában, és az előlegben.
  • Szerződés aláírása  Amikor készen állsz, hogy felvegyél valakit, az írott szerződés a legjobb módja, hogy biztosítsátok mindketten, hogy amiben megállapodtatok, az rögzítve legyen, főleg egy különleges kivitelezést vagy nagy értéket képviselő munkánál. A nagyobb házfelújítási munkáknál a legtöbben a szerződésben rögzítik a pontos részleteket és a fizetést is. A kisebb munkáknál, mint egy egyszeri takarítás vagy masszázs, más megegyezésre lesz szükség. A szerződésbe belefoglaltatik, hogy ki, mit, hol, mikor és mennyiért csinál. Hosszútávú munkák esetén, a fizetési periódust is le kell fektetnetek.
  • Tartsd meg a feljegyzések és a fizetések másolatait.  Készíts feljegyzéseket a kommunikációról, bevételekről, fizetésekről, biztosításról és az engedélyed bizonyításáról. Az építőipari projektekhez a folyamatban lévő munkáról is tárolj képeket. A képek és a dokumentumok segítenek felkészülni a váratlan eseményekre is. Nem számít, hogy milyen projektben veszel részt, mindig előre érdeklődj a járulékos kiadásokról és kérj számlát!

Használd az ítélőkészségedet.

  • Ne válaszd automatikusan a legolcsóbb szakembert.  Mind szeretjük a jó üzletet, és a sok árajánlat, amit kapsz, pont ilyen: jó üzlet. De mindenképpen kérjél magyarázatot, ha ár túl alacsony.
  • Használd ki az időt Kérdezz bátran, és szerezz meg minden információt mielőtt eldöntöd, hogy kit fogsz alkalmazni.
  • Bármilyen gond van, kérj segítséget.  Ha valamilyen bonyodalom felmerül, miközben folyik a munka, akkor először a szakemberrel próbáld megoldani, általában ez is segít. Ha nem tudtok megegyezni, tudasd velünk. Segítünk.
  • Kövesd az ösztöneid Ha valamivel kapcsolatban rossz érzésed van, bízz magadban. Az a legfontosabb, hogy befektesd a szükséges időt, hogy megtaláld a legalkalmasabb embert a munkára, aminek élvezheted az eredményét!